31 Aralık 2009 Perşembe

Yordanov'u Özledim



Fenerbahçe televizyonunda istanbulspor formasıyla oynadığı maça rastladım geçen gün.Ah be ne topçuydun Aleks.Kocaelispor formasıyla sağ çizgide tek dokunuşla verdiğin enfes paslardan bi tanesini tekrar izleme şansı buldum.Mutlu oldum.
Gelir gelmez Lazarov'u da yanına alıp hazırlık kampında Arsenal'e 4 atıp sevindirmiştiniz bizi.Kocaelispor tribünlerinden izlediğim açık ara en spektaküler, en teknik futbolcudur kendisi hafiften ağırdır çok koşamaz ama bana kalırsa Türkiye'ye gelmiş en klas oyunculardan da biridir.Hagi'den sonra heryerde 10 numara alıcaz diye dolaşan Galatasaray nasıl ıskalamıştı Yordanov'u hiç anlayamadım.Tam olarak Hagi'nin muadilidir Aleks.Kocaeli'de bizleri sevindirdikten sonra istanbulspor, kayseri,konya ve ankaragücünde de oynadı Aleksandar Aleksandrov.Ama benim için Körfez demektir o.Renklere aşık olduğunu oda göstermiş üstteki resimde görüldüğü gibi son olarak giydiği PFC Cherno More'nin yeşil-siyah formasıyla.

2 yorum:

  1. biraz yakışıklı olsam büyük takımlarda oynardım demişti kendisi.

    YanıtlaSil
  2. o acaip tribünlerde izlediğim en acaip adamdı. Sağ çizğiden tek dokunuş çok doğru tespit. Solda lazarov beklerdi çünkü. Kamoltzevde karambollerin adamıydı. Aleks kazandıktan sonra kramponlarını çıkarır tribünleri alkışlayarak gezerdi sahada çorapla. Büyük adamdı aleks çok büyük.

    YanıtlaSil