20 Aralık 2009 Pazar

Chacarita Juniors



FM veya CM oynarken hemen hemen her ligdeki takımlara tek tek bakmaktan inanılmaz zevk alan ben bu takımı daha önce hiç görmemiştim, üstelik orta veya alt sıra takımıysam arjantin ligine bakmadan edemem, ta ki bir ay öncesine kadar.

Her şey bir ay önce bir hafta okula nadir gitmemle başladı. Boca Juniors-Chacarita Juniors maçı vardı hafta sonunda, milli maç arasına gelmesi nedeniyle avrupa liglerinde maç olmaması chacarita`yı benim bir parçam yaptı. bütün gün ntvspor`da chacarita aşağı chacarita yukarı.

Hayatıma yeni giren chacarita juniors şimdi delgado`ya talip olmuş. hayatıma bir adım daha attı. Bu takımın amblemini, renklerini ve bazı tarihi başarılarını koyup artık bilgilenelim, chacarita`lar ölmesin diyorum..

1906`da kurulmuş ve köklü bir geçmişe sahip Chacarita Juniors anarişt taraftarının ruhuyla paralel olarak kırmızı ve siyah formasıyla sahada savaşmaktadır. Bu sene birinci lige çıkan kırmızı siyahlılar 1984`te birinci lige çıktıklarında taraftarlarının holiganik tavırları nedeniyle bir aylık ceza almış, ve 10 puan kaybetmiştir.(cezanın ne olduğunu tam olarak bilmiyorum açıkçası)

Henüz maçını izlemediğim chacarita juniors apertura`yı 15. tamamlamış ve delgado`nun peşindedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder